137

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

دو دسته آدم معترض هستن که

1. آدمایی که اعتراضشون رو با وجود تمام انکارها و مخالفت ها به زبون میارن

2. آدمایی که اعتراضشون رو یا پیش خودشون نگه میدارن یا خیلی یواشکی

به اینو اون میگن ولی هیچوقت همه متوجه نمیشن اینا معترضن

دسته 1 همون آدمایی میشن که خیلیا باهاشون مخالفت میکنن و جلوشون

می ایستن و همیشه آدم بده هستن!

دسته 2 همون آدمایی میشن که دو رو ن و رابطه شونو با همه حفظ میکنن

و اینجوری میشن آدم خوبه!!

پ ن: من دسته 1م!! شما چی؟

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 4:48

صفحه بندی