1. آدمایی که اعتراضشون رو با وجود تمام انکارها و مخالفت ها به زبون میارن
2. آدمایی که اعتراضشون رو یا پیش خودشون نگه میدارن یا خیلی یواشکی
به اینو اون میگن ولی هیچوقت همه متوجه نمیشن اینا معترضن
دسته 1 همون آدمایی میشن که خیلیا باهاشون مخالفت میکنن و جلوشون
می ایستن و همیشه آدم بده هستن!
دسته 2 همون آدمایی میشن که دو رو ن و رابطه شونو با همه حفظ میکنن
و اینجوری میشن آدم خوبه!!
پ ن: من دسته 1م!! شما چی؟
120...ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139