119

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

من خودمم

خودِ خودم

اگه 100 سال دیگه هم بگذره بازم خودمم

ولی چه کنم با آدمایی که دیگه خودشون نیستن..؟

پ ن: شاید احمقانه باشه ولی من دوستای قدیمیم رو وقتی پیدا کردم دیگه نرفتم که ببینمون چون اینقدر عوض شدن که

میدونم با دیدنشون خاطرات خوب قدیم و سادگی و مهربونیمون خراب میشن

پ ن: نمیدونم عوض شدن خوبه یا بد ولی میدونم فراموش کردن اینکه کی بودیم خیلی بده

پ ن: جدی جدی دوباره برگشتم به خونه قدیمی به وبلاگم

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

صفحه بندی