خودِ خودم
اگه 100 سال دیگه هم بگذره بازم خودمم
ولی چه کنم با آدمایی که دیگه خودشون نیستن..؟
پ ن: شاید احمقانه باشه ولی من دوستای قدیمیم رو وقتی پیدا کردم دیگه نرفتم که ببینمون چون اینقدر عوض شدن که
میدونم با دیدنشون خاطرات خوب قدیم و سادگی و مهربونیمون خراب میشن
پ ن: نمیدونم عوض شدن خوبه یا بد ولی میدونم فراموش کردن اینکه کی بودیم خیلی بده
پ ن: جدی جدی دوباره برگشتم به خونه قدیمی به وبلاگم
120...ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137